nacházíte se: Hlavní stránka / Vedení účetnictví / Koordinace

verze pro tisk

Jak postupovat, když vám zákazníci dluží?

17.06.2019

Už to, že jste připustili dluh je chybou. Je třeba vytvořit takové podmínky, aby dluhy nevznikaly.

archiv článků

Vedení účetnictví u nás splňuje požadavky na:

  • včasné a správné zaúčtování
  • srozumitelnost výsledků
  • trvalou možnost poradit se
  • předem znát cenu

 

Koordinace

V průběhu roku pořádáme „koordinační dny". Smyslem koordinačního dne je seznámit účastníky s důležitými novinkami a změnami v zákonech, které se nás přímo dotýkají. Současně se hodnotí hospodářský vývoj a hledají se cesty k jeho zlepšování. V rámci koordinačního dne zodpovíme všechny otázky, které se od posledního setkání objevily a nebyly zatím zodpovězeny. Koordinačním dnem koordinujeme naší vzájemnou spolupráci k Vaší větší spokojenosti.

  • neznalost zákona neomlouvá, a proto přinášíme vybrané nejdůležitější informace týkající se předmětu podnikání, upozorníme na změny i novinky a doporučíme správný postup
  • koordinační den je dnem, kde neformální cestou plynou důležité informace mezi účastníky a rovněž je možno získat některé potřebné dokumenty, které je potřeba v průběhu podnikání používat
  • speciálně zaměřené koordinační dny se vztahují k předem danému tématu (např. Cestovní náhrady, inventarizace, pracovněprávní spory, bezpečnost firmy apod.)
  • koordinátorem je vždy zkušený odborník, který je schopen nejen podat informace, ale zodpovědět dotazy na místě
  • koordinační dny zvyšují kvalitu a bezpečnost podnikání a navíc - jsou příjemným setkáním a možností vyjasnit si nahromaděné nejasnosti

Optimalizujete své náklady za vedení účetnictví a daňovou evidenci.

Vyžádejte si nabídku pro vaši společnosti na tel. 606 201 148 nebo prostřednictvím poptávkového formuláře. poptávkový formulář