nacházíte se: Hlavní stránka / Aktuality / Edukace ve výdajích

verze pro tisk

Vedení účetnictví pro firmy již od 1490,-

Vedení účetnictví u nás splňuje požadavky na:

  • včasné a správné zaúčtování
  • srozumitelnost výsledků
  • trvalou možnost poradit se
  • předem znát cenu

 

Edukace ve výdajích

07:47 03.11.2017

Oblast vzdělávání se posunula do popředí podnikatelských zájmů a to z mnoha důvodů.

První důvod

Vývoj společnosti se stále zrychluje a neustále se mění i pravidla. Nové technologie přinášejí nové možnosti a lidé to nemohou stačit sledovat, přestože oproti předchozím generacím disponují téměř všemocným internetem, který ale současně přináší i nepravdy a dezinformace. Stále je to ale hlavní kanál pro získávání chybějících informací. Hned za ním jsou vzdělávací kurzy, které učí jak novinky využít a používat.

Druhý důvod

Vzdělávání je podnikatelským výdajem a tak lze investice do vzdělávání uplatnit jako výdaj snižující základ daně. Je tedy velmi výhodné vytvořit si plán vzdělávání najít vhodného poskytovatele a udržovat tak krok s konkurencí, nebo jí dokonce předběhnout.

Třetí důvod

Poskytování vzdělávání je zajímavým produktem, především proto, že vzdělávání může za současných podmínek poskytovat téměř každý a stačí si jen vyhledat vhodnou oblast, „vygooglit" si podstatné informace a vydávat se za vzdělávací agenturu. Dokonce i akreditace není nijak nepřekonatelnou překážkou. Proto je třeba při výběru poskytovatele vzdělání postupovat s patřičnou ostražitostí a ověřit si, zda disponuje oprávněním, prostory a referencemi.

Čtvrtý důvod

Pro někoho je oblast vzdělávání klíčem k postupům hraničícím s podvodem. Jsou to především některé firmy, které mohou nabídnout vystavení faktury a uskutečnění vzdělávání jen předstírat. Obvykle se pohybují v cenách daleko za hranicí obvyklé ceny za vzdělávání a nejsou schopni předložit ani obsahovou náplň, prezentaci, či důkazy o uskutečnění. V nejlepším případě tvrdí, že šlo o individuální akci mezi lektorem a jediným posluchačem. Podobně postupovaly i některé firmy v oblasti reklamy a dostaly se tak do hledáčku kontroly.

Pátý důvod

Neznalost pravidel u některých podnikajících lidí je až zarážející. Vstupují do nebezpečného prostředí přeplněného zákazy a omezením a nevědí, čeho se mají vyvarovat. Z neznalosti vyrábějí chyby a stávají se tak kasičkou státu, který si ji kdykoliv vybere. Ti chytřejší se alespoň snaží zjistit, kde by mohli narazit. Hledat mohou třeba zde.

Autor: J.Novotný