nacházíte se: Hlavní stránka / Aktuality / Dobře se zorientujte – čtení na dovolenou

verze pro tisk

Vedení účetnictví pro firmy již od 1490,-

Vedení účetnictví u nás splňuje požadavky na:

  • včasné a správné zaúčtování
  • srozumitelnost výsledků
  • trvalou možnost poradit se
  • předem znát cenu

 

Dobře se zorientujte – čtení na dovolenou

08:48 09.07.2019

Nabídek na zaručené produkty různých podnikatelských subjektů přibývá a s rozvojem informačních a komunikačních technologii jsou tyto nabídky stále vtíravější, často využívají i nástroj jakoby špatně skrývaného vyhrožování.

Marketing a reklama.

„Chcete předejít nebezpečí vzniku rakoviny?" (kdo by nechtěl?)
Jak přecházet vzniku problémů.... (to chce přece každý)
Zaručený návod na hubnutí.....(roste počet lidí, které to zajímá)
Chcete si bezpracně vydělat?.....(no jistě)
Takových reklam přibývá a marketéři spoléhají na to, že občan lačný cokoliv získat a nic proto neudělat naběhne i na vyloženou hloupost. Není místo, kde lze reklamě věřit více než na jiném místě. Léky, které pomáhají každému při všem a vždy, půjčky, které nic nestojí, úžasná dovolená skoro zadarmo, slevy na kvalitní potraviny, to vše na člověka tlačí z televize, rádia a z poštovní schránky. Takové a podobné reklamy jsou stále agresivnější především na internetu a ten, kdo chce získat nějakou výhodu, musí strpět reklamu. Reklama útočí při sledování napínavého filmu a chodcům cpou do ruky letáčky studenti na rušných ulicích.

Kvalita produktů

Mnoho firem inzeruje kvalitu, aniž by jí zaručilo. Nikdo není potrestán za to, že lhal ve svých nabídkách a ochrana osobních údajů je dobře obcházena. Lidé stále častěji volají po kvalitě, ale nedostávají ji. Nabídka služeb v tom není pozadu. Webové prezentace se vtírají používáním pouliční mluvy, fotografiemi a textem, který je více než přesvědčivý. Realita je ale často jinde. Kvalita produktů je omezována tím, co je uváděno v doprovodném textu malými písmeny, ať už se to nazývá příbalový leták, obchodní podmínky, či podmínky prodeje. V mnoha nezajímavých slovech je ukryta informace o tom, že prodávající nebere odpovědnost za produkt po jeho zakoupení a že s riziky byl kupující předem seznámen. Jak s tím zabojovat?

Vypovídací schopnost rejstříků

Především u služeb poskytovaných právnickými osobami můžete ověřit jejich webové tvrzení porovnáním s údaji uloženými ve Sbírce listin. Některé firmy do Sbírky listin údaje úmyslně neuvádějí a tím jen potvrzují nečestné jednání nebo neznalost pravidel.
Soustřeďte se na informace v Obchodním rejstříku a doberete se blíže k pravdě. Zejména, když Vám někdo tvrdí, jak bohaté má zkušenosti a jakých s nimi dosahuje výsledků spojených s rostoucím počtem spokojených zákazníků. Budete se divit, co objevíte.

Autor: J.Novotný